Sunday, April 4, 2010

Selamat Datang...

Selamat datang Al ucapkan kepada ahli usrah Al yang baru...

Bismillahirrahmaanirrahiim
Assalaamualaikum..Salam 1 Aqidah

Alhamdulillah segala puji hanya bagiNya, tepat pukul 1.20pg 3/4/10 semalam, anak pertama ana telah dilahirkan dengan selamat. Baby boy, 2.9kg...Jazakillah, jutaan terima kasih yang tak terhinggal Al ucapkan kepada zaujah tercinta yang telah bertarung nyawa untuk melahirkan anak kami ini. Semoga Allah memberkatimu.

Tak dilupakan juga kepada sahabat2 yang sentiasa mendoaakan serta yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan. Khusus buat adik-adik final year, walaupun exam final antum semua akan bermula esok hari, sempat lagi kalian hadir melawat zaujah ana, terharu sangat, jazakumullahu khairal jaza’. Semoga Allah membantu memudahkan antum/na semua dalam menempuhi exam final nanti, insyaAllah.

Doakan agar anak yang baru dilahirkan ini kelak akan menjadi insan yang akan meneruskan perjuangan Rasul tercinta. Hidup & matinya hanya kerana Allah.

P/s: Sekarang ni tengah fikir nak bagi nama kat anak, kepada sahabat-sahabat yang ada cadangan, bagi tahu ana ya..mungkin esok dah nak pegi daftar kelahiran.

“Evidence Based Islam!”

3 comments:

afifs said...

tahniah

Huzaifah said...

Tahniah...doakan saya juga. dapat anak yg soleh & solehah nanti. Insyaallah

fadezek said...

tahniah