Thursday, January 8, 2009

Kenangan yang tak akan ku dilupakan...

Hospital Besut & Klinik Kesihatan Kuala Besut dalam memori



Sebulan berada dalam posting district dirasakan terlalu singkat buat diriku. Terlalu banyak kenangan suka duka, pahit manis ketika berada di sana. Seronok sangat. Suasana tenang di sana sangat berbeza jika dibandingkan dengan di HUSM yang sentiasa berada dalam keadaan stress.



Oncall yang sangat bermunafaat, doktor-doktor yang sangat baik, stafnurse & medical assistant yang begitu mesra pelajar semuanya membuatkan kami seronok berada di sana. Semestinya kenangan-kenangan yang dilalui di sana takkan dilupakan sampai bila-bila.

Di kesempatan ini Al nak ucapkan jutaan terima kasih kepada :

  • Semua doktor-doktor di Hospital Besut & Klinik Kesihatan Kuala Besut khususnya Dr Darisah (FMS), Dr Zaliyati, Dr Hafizal, Dr Salikin, Dr Asmariza & Dr Hasmani yang banyak memberi tunjuk ajar secara langsung mahupun secara tidak langsung.
  • Tidak dilupakan juga kepada semua MA khususnya abg Hamzah, abg Saiful, abg Ismail dan lain-lain (tak ingat nama) kerana banyak memberi tunjuk ajar terutamanya semasa oncall di jabatan kecemasan.
  • Begitu juga kepada semua jururawat di Klinik Kesihatan Kuala Besut. Khsusnya kepada kak Na yang banyak membantu.
  • Dan akhirnya kepada semua group members Hospital Kuala Besut yang berdedikasi.
Sesungguhnya kenangan bersama ketika berada di sana terlalu sukar untuk di lupakan. Terima kasih sekali lagi buat semua.





Jumaat / 9 Jan 2008 / 8.15 pg / R308 Nurani Putera, USM The Apex University

No comments: