Tuesday, January 27, 2009

Kalah juga Al akhirnya...


Empat tahun berturut-turut Al menang pertandingan menulis khat di USMKK sejak tahu satu sehinggalah tahun 4, tapi tahun ni Al tak menang, tak tahu kenapa, sedih betul.

Dulu seaktu di sekolah menengah, Al pernah menjadi pengerusi Persatuan Seni Khat. Bukan nk bangga, tapi waktu tu Al antara orang yang mahir dalam dunia khat ni selain mentor Al dalam seni khat iaitu saudara Abdul Hayyi.

Tahun ni Al kalah, tak pe tahun ni tak menang bukan sebab apa, sebabnya di sana ada unsur-unsur kronisma. Itu sebabnya Syafiq anak buah Al tu menang. (hehe, abg bergurau je Syafiq, jangan marah ye. Bg abg, Syafiq memang layak bergelar juara tahun ni).

Apa-apapun tahniah abg Al ucapkan kepada adik Syafiq. Kemenangan Syafiq tahun ni sebenarnya memberi erti yang cukup besar bagi diri abg Al sendiri. Teruskan usahamu wahai adikku. Abg rindukan saat kita bersama suatu ketika dahulu.

p/s: Aku Seorang Pencinta Peni Khat

Selasa / 27 Jan 2008 / 6.00 ptg / R308 DN Putera, USM The Apex University

5 comments:

pengagum seni khat said...

kalah ader makna tu..bagilah chance kat orang lain plak

cahayapenawarku said...

kita tak boleh selalu berada di atas, kadang2 berada dibawah membawa 1001 erti ttg kehidupan yg sebenar

thegurdian said...

kosser tau tak ko nih.. rumah siap pahat berbunyi... suka suki je nk tuduh kronisme bagai sume. wutever tau tak. motif! dah kalah tu kalah jer la. jgn nk tuduh org lain pulak. haihhhh...

sahabiah said...

relax lah thequardian...kan Al bergurau jerk tuh...emo sungguh...wat penyakit hati jer...

Miss jane said...

成人論壇,080聊天室,080苗栗人,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人電影,成人遊戲,成人文學,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,正妹牆